دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال، ۱۵ شهریورماه با حضور جمعی از مدیران و مسئولان این حوزه افتتاح شد. این نمایشگاه با حضور محمد طلایی رئیس هیأت مدیره  مجمع تشکل های فناوری ازاطلاعات و ارتباطات، محمدحسن انتظاری دبیر شواری مجازی ملی، بابک دربیکی مشاور وزیر ارشاد و جلال پور نائب رئیس اتاق ایران در محل نمایشگاه دائمی کشور افتتاح شد.

در این نمایشگاه کارگاه های آموزشی جالبی برگزار شد که قابل توجه بود: کارگاه های آموزشی «سیستم مدیریت هوشمند» و «زندگی هوشمند» در صبح چهارمین روز از برگزاری دومین نمایشگاه فناوری اطلاعات و رسانه های دیجیتال.

در کارگاه آموزشی «سیستم مدیریت هوشمند» موضوع های «شناسایی از طریق امواج رادیویی RFID» و «کارمند مجازی» بررسی شدند، که با اهداف سهولت در کار، کاهش هزینه، استفاده از نیروی انسانی، آشنایی عموم با تکنولوژی امواج رادیویی و شناساندن کاربردهای کارمند مجازی درسازمان ها تشکیل شد. در این کارگاه آموزشی مباحثی مانند کاربرد RFID در انبارها، در نگهداری موجودات زنده، درتاکسیرانی، مدیریت تردد و جلوگیری از سرقت مطرح شد.

دومین کارگاه آموزشی در دومین نمایشگاه بین المللی فناوری اطلاعات و رسانه ها دیجیتال به بررسی چگونگی «زندگی هوشمند» پرداخته شد. در این کارگاه آموزشی بر برنامه ریزی و مدیریت زمان بر اساس زندگی هوشمند اشاره شد.

در ادامه گزارشی تصویری از این رویداد را می‌توانید ببینید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *