تصاویر و اخبار جدید درز کرده به بیرون حاکی از آن است که شرکت اچ تی سی در نظر دارد گوشی وان ام 8 خود را نیز با نام جدید و در یک کاور تمام پلاستیکی به بازار عرضه کند. هدف این شرکت از اینکار تصاحب سهم بیشتر از فروش گوشی های با قیمت پایین تر است. یکی از دلایل قیمت بالای گوشی های ایچ تی سی فلزی بودن آنهاست و به نظر با این اقدام این شرکت بدنبال رقابت بیشتر با مجموعه گوشی های پلاستیکی بازار همچون محصولات سامسونگ است.

مورد جالب دیگر این است که اچ تی سی به نظر برای این گوشی نیز نام جدید ACE را در نظر گرفته و بصورت کامل این گوشی قرار است با عنوان HTC M8 Ace وارد صحنه رقابت شود. به نظر نمی رسد که این گوشی به زرق و برق نسخه اوریجنال برسد اما فعلا نمی توان در این مورد اظهار نظر کرد. در عکس های به بیرون درز کرده به نظر این گوشی دارای اسپیکرهای بزرگتری نسبت به one m8 است اما سوال این است که آیا این اسپیکرها نیز ار نوع BoomSound هستند؟ و آیا این گوشی یک گوشی از نوع موزیک محور خواهد بود؟

این موضوع همچنان در حالت شایعه است و باید منتظر تایید اچ تی سی ماند. ما بی صبرانه نیز منظر قیمت گذاری و مشخصات آن هستیم. اما به نظر می رسد این گوشی پلاستیکی را می توان در رنج گوشی های متوسط دسته بندی کرد که قرار است به عنوان رقیب اصلی گوشی های سامسونگ عرض اندام کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *