اپلیکیشن ها به شما کمک میکنند متصل بمانید و راندمان روزانه خود را بهبود بخشید — البته تا زمانی که باتری تلفن شما را خالی نکنند! هرچه اپلیکیشن ها پیچیده تر می شوند، تمایل آنها به تبدیل شدن به یک خوردنه باتری بیشتر می شود. رسانه های اجتماعی، ایمیل و سایر اپلیکیشن ها انرژی و حافظه را سریعتر از آن چیزی که ما میخواهیم مصرف می کنند. البته نسخه های لایت (سبک) مجانی فراوانی وجود دارد که شما میتوانید آنها را جایگزین اپلیکیشن محبوب خود کنید. این اپلیکیشن ها ممکن است همه قابلیت هایی که قبلا داشتید را نداشته باشند، در عوض عمر باتری شما را افزایش می دهند.

ما یک لیست از نسخه لایت یا همان سبک 7 اپلیکیشن محبوب شما را تهیه کردیم تا از این پس نگران عمر باتری و حافظه تلفن خود نباشید.

Lite WebApp for Facebook

fblite

اگر نسخه رسمی اپلیکیشن فیسبوک سرعت شما را پایین می آورد، Lite WebApp for Facebook را دانلود کنید. این فیسبوک به نظر می رسد که برای تلفن هایی با حافظه کم طراحی شده است و مقداری از باتری شما را ذخیره می کند.

این اپلیکیشن فقط برای دستگاهای اندرویدی در دسترس است، ولی برای IOS اپلیکیشن جایگزین Freindly را بررسی کنید.

gt_googleplaygt_appstore

PingHog for Pinterest

pinhog

یکی دیگر از اپلیکیشن هایی که باتری زیادی مصرف می کنند  رسانه اجتماعی Pinterest است. بدون استفاده از اینترنت گرانبهایتان، PingHog این امکان را به شما می دهد که از Pinterest  آفلاین استفاده کنید.

این اپلیکیشن فقط برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است.

gt_googleplay

Tweedle for Twitter

twitter

هرچقدر بیشتر تایملاین توییتر را بخوانید، بیشتر شارژ باتری خود را از دست می دهید. Tweedle یک اپلیکیشن جایگزین برای توییتر است که به راحتی اجرا می شود، مصرف باتری را کاهش می دهد و یک رابط کاربری ساده دارد.

Tweedle برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است. برای جایگزین IOS اپلیکیشن Twitterrific 5 for Twitter را بررسی کنید.

gt_googleplaygt_appstore

YTMovies (Lite) for YouTube

yt

به وسیله YTMovies، شما می توانید کلیپ های یوتیوب را تماشا کنید و آنها را به تلویزیون هوشمند خود یا سایر مدیاپلیر ها ارسال کنید. YTMovies (Lite) یک اپلیکیشن همراه با تبلیغات و امکانات محدود است، و فقط برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است. همچنین نسخه بدون تبلیغات  Pro YT Movies در فروشگاه اندروید به قیمت 0.99$ موجود است.

برای IOS اپلیکیشن جایگزین Jasmine را امتحان کنید.

gt_googleplaygt_appstore

PicShop Lite for photo editing

picshop

اگر اپلیکیشن ویرایش عکس را اجرا کنید حافظه گوشی شما را به شدت اشغال خواهد کرد، PicShop Lite را امتحان کنید. این اپلیکیشن استفاده از حافظه را به شدت کاهش می دهد و به شما اجازه ویرایش، فیلتر و قاب گذاری، و به اشتراک گذاری عکس ها را می دهد.

PicShop Lite برای دستگاه های اندرویدی و IOS در دسترس است.

gt_googleplaygt_appstore

My-Cast Weather Lite for weather

weather-app

اپلیکیشن های آب و هوا به طور مداوم وقتی موقعیت مکانی شما تغییر می کند آپدیت می شوند. که این به معنی مصرف زیاد باتری شماست. به وسیله My-Cast Weather Lite به وضعیت آب و هوا در هرکجا که هستید دسترسی داشته باشید بدون آن که باتری زیادی مصرف کنید.

این اپلیکیشن فقط برای دستگاه های اندرویدی در دسترس است. یه نسخه ارتقاء یافته My-Cast Weather به قیمت 3.99$ برای اندروید و IOS در دسترس می باشد.

gt_googleplaygt_appstore

CloudMagic for email

email

اپلیکیشن های Mail با بازیابی ایمیل های دریافتی شارژ باتری را به شدت مصرف می کنند. یک جایگزین بسیار مناسب CloudMagic، که به سادگی همه حساب های ایمیل را در یک اپلیکیشن جمع آوری می کند. شما می توانید ایمیل هایتان را به سرعت پیدا کنید و از همه مهمتر شارژ باتری را کمتر مصرف می کند.

CloudMagic برای اندروید و IOS در دسترس است.

gt_googleplaygt_bazaargt_appstore

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *