صفحه زبانه جدید (New Tab) مرورگر کروم چیزی است که احتمالا شما از آنچه که فکر می کنید زمان زیادی را به دیدن آن می پردازید، پس چرا آن را به کاری نگماریم یا آن را به کاری فراتر از نشان دادن صفحه زبانه جدید بگماریم؟

در این پست 8 افزونه جالب و کاربردی از افزونه های مرورگر کروم، برای زیباسازی، باز طراحی یا گماردن صفحه زبانه جدید به کاری را، به شما معرفی خواهیم کرد.

Earth View From Google Maps

Earth view

این افزونه به سادگی‌ صفحهٔ افزونهٔ جدید را با عکس‌های ماهواره‌ای تصادفی از تمام جهان از گوگل ارت، جایگزین می‌‌کند. بسیاری از عکس‌ ها شما را شگفت زده خواهند کرد و می‌‌خواهید بدانید که  این عکس‌ ها در کجا گرفته شده اند. پس یک موقعیت مکانی قابل کلیک از گوگل در پایین صفحه سمت راست قرار داده شده است. شما خواهید توانست هر روز عکس‌های جدیدی را از مکان‌های جدید ببینید.

Chrome Web Store

Momentum

Momentum

این افزونه تعدادی از ابزار‌های کاربردی را درست در صفحهٔ زبانه جدید در اختیار شما قرار می‌‌دهد. نه فقط یک عکس زیبا که هر روز تغییر می‌کند بلکه شما می‌‌توانید نقط کانونی کار های امروزتان را جلوی چشم داشته باشید همچنین می‌‌توانید آخرین آب و هوای موقعیت خود، نوشتن لیست کارها‌ی که باید انجام دهید و یک نقل قول الهام بخش را در صفحهٔ زبانه جدید خود در اختیار داشته باشید.

شما همچنین قادر خواهید بود به طور مستقیم از صفحهٔ زبان جدید در گوگل جستجو کنید بدون اینکه آن صفحه را ترک کنید. این افزونه به شما این امکان را می دهد که قابلیتی که نمی خواهید را پنهان کنید.

اگر شما می‌خواهید چیزی داشته باشید که ترکیبی‌ خوب از ابزار کاربردی و محیط بصری باشد Momentum یک صفحهٔ زبان جدید عالی‌ است.

Chrome Web Store

Currently

Currently

شما طرفدار یک طراحی تخت و ساده هستید؟ Currently برای شما عالی خواهد بود.

این افزونه به شکل ساده ای شرایط آب و هوایی مکانی که شما در آن قرار دارید( بصورت خودکار مکان شما را حدس می زند) و ساعت کنونی شما را نمایش می دهد. شما همچنین قادر خواهید بود رنگ پس زمینه را سفارشی سازی کنید و یا یک مکان بصورت دستی برای نمایش آب و هوا تعیین کنید.

این افزونه همه اش درباره ی سادگی و جلب توجه است پس بیشتر از آنچه که گفته  شد انجام نمی دهد اما آن بطرز فق العاده ای خوب است.

Chrome Web Store

Modern New Tab

modern-newtab

آیا به ظاهر ویندوز 8 علاقه مندید؟ Modern New Tab بطور کامل کاشی های زنده ی آن را برای شما به ارمغان می آورد.

این افزونه به صفحه زبانه جدید شما ظاهری جدید می دهد و به شما امکان سفارشی سازی وب سایت هایی که می خواهید در این صفحه نشان داده شود را خواهد داد. در بالای این ظاهر زیبا شما می توانید خوراک RSS سایت های محبوبتان را در اختیار داشته باشید و همچنین آخرین اخبار را درست روی کاشی ها برای شما نمایان خواهد کرد.

این افزونه همچنین تعدادی پیشنهاد برای سفارشی سازی در اختیار شما قرار می دهد از جمله امکان شخصی سازی آیکون ها برای هر وب سایت، پس زمینه شخصی و انتخاب رنگ زمینه.

Chrome Web Store

Dayboard

Dayboard

ترجیح می دهید فقط کار های نا تمام را تمام کنید؟ Dayboard تمرکزش بر روی 5 کار نا تمام امروز شماست که می خواهید آنها را تمام کنید و آن برای این کار به شما یادآوری می کند هر زمان که شما صفحه زبانه جدبد خود را باز می کنید، که آن کارها را انجام دهید. کارها هر روز پاک می شوند و شما باید کار جدید اضافه کنید و همچنین شما قادر خواهید بود حالت تمرکز بر یک کار را فعال کنید تا تنها آن را به اتمام برسانید.

این افزونه همچنین به شما گرافی از تعداد کارهایی که روزانه به اتمام رسانده اید، می دهد و نیز سابقه ی تمام کارها را برایتان نگه می دارد.

Chrome Web Store

iOS 7 New Tab

ios7-newtab

آیا از ظاهر آی او اس لذت می برید و می خواهید آن را در مرورگر خود تجربه کنید؟ این افزونه زمینه صفحه زبانه جدید شما را به زمینه آی او اس 7 تغییر می دهد.

شما می توانید به هر تعداد که می خواهید بوک مارک به صفحه اضافه کنید و یا از اپ استور این افزونه برای دریافت مجموعه ای از بوک مارک ها که قابلیت نمایش اعلان خوراک RSS جدید روی آیکون خود را دارند، اقدام کنید.

Chrome Web Store

Dream Afar New Tab

dream afar newtab

این افزونه یک جایگزین زبانه جدید با شعار “هر روز ماجراجویی جدید” است که آن را با عکس هایی از سراسر جهان به نمایش می گذارد. این افزونه آب و هوا، سایت هایی زیاد بازدید شده توسط شما را نمایش می دهد و یک ورودی جستجو برای جستجوی سریع در گوگل در اختیار می گذارد.

اگر شما هر کدام ار این ویژگی ها را لازم نداشتید می توانید هر کدام را جداگانه پنهان کنید.

Chrome Web Store

Card Board

cardboard

آیا شما به ظاهر Google Now علاقه مندید؟ Card Board صفحه زبانه جدید شما را با آخرین دانلود ها، بوک مارک ها، تنظیمات سریع و چیز های بیشتری به شکل کارت های گوگل، جایگزین می کند. شما همچنین می توانید هر کدام ار آنها را به تنهایی انتخاب کنید. تنها چیز ناراحت کننده در این افزونه این است که Google Now با آن یکپارچه سازی نمی شود.

Chrome Web Store

One thought on “8 افزونه کاربردی برای تغییر ظاهر «صفحه جدید» در مرورگر کروم

  1. کاوه گفت:

    درود افزو نهای که تولبار سیاه رو در ست می کنه چی هست ؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *