به نظر لینکداین در حال گسترش ابتکار تأثیر گذار خود است که به وسیله آن هر کسی می تواند پست‌ها و مقالات طولانی‌تر را منتشر و در شبکه‌های اجتماعی اقتصادی بنیان به اشتراک بگذارد. اگرچه این بستر از سال 2012 آماده بوده است اما لینکداین آن را تنها به کارآفرینان پرکار و سیاستمداران شناخته شده از جمله بنیانگذار گروه ویرجین، ریچارد برانسون و رئیس جمهور آمریکا باراک اوباما و آریانا هافینگتون بنیانگذار هافینگتون پست ارائه می‌داده است.

اما به نظر در حال حاضر اکثریت قریب به اتفاق کاربران لینکداین قادر به ارسال افکار و ایده های خود در قالب مشابه را دارند و هر کسی امکان ارسال و بروزرسانی ایده های خود را دارد البته این هرگز به این معنا نیست که لینک دن در قالب یک بلاگ در آمده است و لینک دن قصد دارد اهسته در این مسیر قدم بگذارد.

انتشار و به اشتراک گذاری متون طولانی تر در لینکداین اقدامی جدید از سوی لینکداین نیست اما به نظر لینکداین قصد عمومی‌تر کردن آن در سطح کاربران پرکار خود را دارد

لینکداین اعلام کرده است که در حال حاضر فقط بیست و پنج هزار کاربر قابلیت دسترسی به این شیوخ توسعه یافته را دارند اما این تعداد در ماه‌های آینده بیشتر نیز می‌شود. رایان روسلن سکای مسئول مدیریت محصول لینکداین می‌گوید: « ما معتقدیم برای اینکه به کاربران خود به علم کسب و کار را بدهیم آنها باید در کار خود بسیار بزرگ باشند و برای ساده سازی این امر ما به دنبال ایجاد یک تعهد برای کاربرانمان هستیم : با صرف بخشی از وقت صبح خود در لینکداین، ما شما را امروز در کارتان موفق‌تر خواهیم کرد. به نظر لینکداین با این اقدام خود به دنبال افزایش فعالیت روزمره صاحبان تجارت در سایت خود است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *